ستارگان هری پاتر در جشنواره استاندارد تئاتر لندن و اولین اکانت دنیل در یک شبکه اجتماعی
 
درباره وبلاگ


سلام به وبلاگ من خوش آمدید من هري جيمز پاتر هستم ورود همه آزاد است منتها بدون نظر دادن خروج ممنوعه اميدوارم دوستان خوبي براي هم باشيم
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها
  • ردیاب ماشین
  • جلوپنجره اریو
  • اریو زوتی z300
  • جلو پنجره ایکس 60

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان جوك و فيلم و بازي و آدرس brucebannar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 6
بازدید کل : 6587
تعداد مطالب : 8
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1


دیکشنری

/jquery.min.js" type="text/javascript">
تفريحي و خوشگذراني




 

دوشنبه شب مراسم جشنواره استاندارد تئاتر لندن (۲۰۱۲ London Evening Standard Theatre Awards) برگزار شد و چندی از ستارگان هری پاتری که از بزرگان تئاتر و سینمای بریتانیا هستند در این جشنواره حضور داشتند و توانستند برنده هایی در این جشنواره باشند.

بازیگرانی چون رالف فاینس (ولدمورت)، امیلدا استوانتن (آمبریج)، بیل نائوتی (اسکریمجیور)، هلن مک کوری (نارسیسا مالفوی) و فرانسس دلاتور (مادام ماکسیم) در این جشنواره حاضر بودند. عکس هایی از این جشنواره منتشر شده است که می توانید در صفحه گوگل پلاس دمنتور و یا ازاینجا آنها را مشاهده نمایید.

 

همانطور که همه ما می دانیم مدتیست که یکی از بزرگترین و مشترک ترین سرگرمی های دنیا شبکه های اجتماعی ای مانند فیس بوک، توییتر، گوگل+ و… شده اند و خیلی از هنرمندان و مشاهیر در این شبکه ها فعالیت می کنند. هنرمندان هری پاتری هم از این قاعده مستثنا نیستند و قبلا برخی از اکانت های بزرگان هری پاتری را که از طرف خود آن شخصیت ها درست بودنشان تایید شده بود برای شما معرفی کرده بودیم. امروز هم رسما اعلام شد دنیل رادکلیف بازیگر جوان مجموعه فیلم های هری پاتر اولین حساب کاربری خود را در یک شبکه اجتماعی ساخته است.

دنیل تشخیص داده است که اولین حساب شبکه اجتماعیش را در گوگل + بسازد و  این صفحه را توسط شبکه MTV به همه معرفی کرده است. دنیل رسما در این صفحه به همه طرفدارانش اطلاع داده است که این صفحه گوگل پلاس تنها حساب کاربری وی در شبکه های اجتماعی می باشد. در صورتی که در شبکه های اجتماعی دیگر و یا در گوگل+ صفحه ای با نام دنیل رادکلیف داشته اید الان می توانید مطمئن باشید که آن صفحه متعلق به دنیل نیست. صفحه رسمی دنیل رادکلیف در گوگل پلاس را می توانید از اینجا دنبال کنید.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







چهار شنبه 8 آذر 1391برچسب:, :: 18:5 ::  نويسنده : هري پاتر